Social Icons

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Επίσκεψη Στον Ουρολόγο

Ένας άντρας πάει για εξετάσεις στον ουρολόγο του.Στο ιατρείο του λέει στον γιατρό:- Υποσχεθείτε μου ότι δε θα γελάσετε.- Ξεχνάτε ότι είμαι επαγγελματίας; Στα 20 χρόνια που εξασκώ αυτό το επάγγελμα, ποτέ μου δεν έχω γελάσει σε βάρος ασθενή, απαντάει ο ιατρός.- Καλά τότε, λέει ο άντρας, και βγάζει το παντελόνι του, αποκαλύπτοντας το μικρότερο μόριο που είχε δει ο ιατρός στη ζωή του. Είχε το μέγεθος μιας μπαταρίας του τηλεκοντρόλ.Ανίκανος να ελέγξει τον εαυτό του, ο ιατρός αρχίζει να χαχανίζει και το χαχανητό του γρήγορα εξελίσσεται σε υστερικό γέλιο.Μετά από 10 λεπτά καταφέρνει να σταματήσει και να ανασυγκροτηθεί.- Σας ζητώ συγνώμη. Δεν ξέρω τι με έπιασε. Στο λόγο της τιμής μου ως ιατρού και τζέντλεμαν σας υπόσχομαι ότι δε θα ξανασυμβεί. Πείτε μου τώρα, τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε;- Έχει πρηστεί…

1 σχόλια:

 

Sample text

Sample Text

Ο Οφέλτης υπήρξε, σύμφωνα με την αρχαία ελληνική μυθολογία, γιος του βασιλιά της Νεμέας Λυκούργου, που βρήκε άτυχο θάνατο σε βρεφική μόλις ηλικία.