Social Icons

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Η επιστολή του Μικρούτσικου και οι απαντήσεις σε όλα!

Ο Αντρέας απαντάει σε όσα τον κατηγορεί η Δήμητρα...
... μέσω του περιοδικού ΕΓΩ που κυκλοφορεί αύριο... Διαβάστε όλη την επιστολή-απάντηση: «Όταν η επιστολή που έστειλα στο troktiko έπεσε στα χέρια της µεσηµεριανής τηλεοπτικής ζώνης, εγώ που γνωρίζω πολύ καλά το µέσον κυριολεκτικά αιφνιδιάστηκα. Ο απόλυτος αυτός αιφνιδιασµός µου άρχισε να εµπλουτίζεται αµέσως από απόγνωση και θλίψη.Και απόγνωση και θλίψη, γιατί όταν κάποιος αδυνατεί να διαβάσει µία απλούστατη επιστολή σαν την δική µου, τι πρόκειται να γίνει αν επιχειρήσει να αναγνώσει την «Τρελή ροδιά» ή «Τα άλογα του Αχιλλέως»; Εγώ που χρόνια τώρα, εν γνώσει µου και αυτοθέλητα, είµαι µισολερωµένος από τα πίτουρα...και µισοφαγωµένος από τις κότες και το σινάφι αυτό το ξέρω, τέτοια εκφραστική ένδεια δεν την περίµενα.Ακόµα και να συκοφαντήσουν ή να λασπολογήσουν δεν µπορούν στην Ελληνική!!!Και δεν είναι µερικοί, οπότε ας πάει και το παλιάµπελο, είναι... οι περισσότεροι!!!Από εκεί και πέρα όλα ήταν αναµενόµενα.Και το θέατρο των σκιών και ο καταµερισµός των ρόλων και το βαρύγδουπο της εκφράσεως και το ανάθεµα, κεντρική ιδέα και το δίδαγµα αλλά και …η παπαγαλία της Δήµητρας.Ναι, περίµενα να παπαγαλίσει η Δήµητρα αυτά που θα τη συµβούλευαν να πει.Άλλωστε, εκεί βασιζόµουν για να επαληθευτώ.Όπερ και εγένετο! Δεν περίµενα όµως να το κάνει τόσο άσχηµα!!!Εγώ µίλησα για προµελετηµένο σχέδιο και κοριούς και η µονότονη λεκτικά, εκφραστικά και, κυρίως, συναισθηµατικά απάντησή της (;;;;;;) ήταν: «είναι ο λόγος του ενάντια στο δικό µου». Δηλαδή: δεν έχεις αποδείξεις Αντρέα! Δεν κατάλαβε βέβαια πως καλύτερη απόδειξη από αυτή την αντίδραση δεν µπορούσα να έχω.«Είναι ο λόγος του απέναντι στο δικό µου».Έτσι απαντάνε κάτι δικηγορίσκοι και αυτοί που έχουν τη φωλιά τους λερωµένη και όχι αυτοί που τους πνίγει, έστω και µε καθυστέρηση µίας διετίας, το δίκιο!«Είναι ο λόγος του απέναντι στο δικό µου». Και ο δικός µου λόγος ήταν, είναι και θα είναι ότι εγώ φταίω !Γιατί δεν µπόρεσα!!Γιατί µε υπερτίµησα!!Γιατί δεν κατανόησα!!Εγώ φταίω επί της ουσίας! To παραδέχθηκα!Και τα είπα όλα αυτά τότε που συνέβησαν και όχι κατόπιν εορτής µε «τρίτα πρόσωπα» για να το επικαιροποιήσω!Κατανοώ βέβαια πως η παραδοχή µου αυτή ήταν βουβή, δεν προσέφερε τη δηµοσιότητα που παρέχει πάντα το τρίτο πρόσωπο. Δεν περίµενα όµως ότι χάριν αυτής της δηµοσιότητας θα το ανακάλυπταν µετά από δύο χρόνια κάνοντας την τρίχα τριχιά!«Είναι ο λόγος του απέναντι στο δικό µου».Ναι, έτσι είναι, Δήµητρα, µόνο που αυτό δεν αναιρεί ότι υπεκφεύγεις να απαντήσεις ευθέως στο ερώτηµα:Έβαλες κοριούς, Δήµητρα, ναι ή ου;Υ.Γ 1 Παίξε το υλικό που έχεις στους δικούς σου, Δήµητρα, για να σου εξηγήσουν ότι δεν συνιστούν µοιχεία κάποιοι αστεϊσµοί. Μην ντρέπεσαι παίξ' το !Υ.Γ 2 Δηλώνω ότι: Αν απαγγελθεί έστω ικανοποιητικά «Η τρελή ροδιά» του Ελύτη ή «Τα άλογα του Αχιλλέως» του Καβάφη, εγώ θα παραβρεθώ στη συγκεκριµένη εκποµπή και θα απαντήσω σε όποια ερώτηση µου κάνουν!«Με χαρά», Αντρέας Μικρούτσικος16/2/2010»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Sample text

Sample Text

Ο Οφέλτης υπήρξε, σύμφωνα με την αρχαία ελληνική μυθολογία, γιος του βασιλιά της Νεμέας Λυκούργου, που βρήκε άτυχο θάνατο σε βρεφική μόλις ηλικία.