Social Icons

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Θεοδωρίδης: "Απαράδεκτος ο Ολυμπιακός"

Σε δηλώσεις του στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ πριν από λίγο, ο κ. Σάββας Θεοδωρίδης είπε μεταξύ άλλων: "Απαράδεκτο το θέαμα που προσφέρει ο Ολυμπιακός, είμαι έξαλος με τον Ζίκο και το ρεπό των 9 ημερών", βολές κατά...πάντων ο κ. Θεοδωρίδης και κατά δημοσιογράφων. Συνέχισε λέγοντας... "Μετά τις γιορτές ο Ολυμπιακός κατέρρευσε! Απαράδεκτο να μην είναι δίπλα στο team ο κ.Μπάντοβιτς και ο κ. Νινιάδης. "Εμένα μου μεταφέρανε ότι ο κ.Ζίκο δεν θέλει κανένα δίπλα του, και πήγα μόνος μου και χαιρέτησα τους παίχτες... από τότε δεν έχω καμία επαφή.Είναι πολλά τα θέματα, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω τώρα. Είναι λυπηρό!Παρά ταύτα ο Ολυμπιακός μπορεί με 2-3 κινήσεις να πάρει το πρωτάθλημα. Τα παιδιά θέλουν...Εμένα αυτο που με ενδιαφέρει είναι να πάρει ο Ολυμπιακός το πρωτάθλημα, και μπορείφτάνει να παιχτεί επί ίσης όροις και με την επιβλητική επιστροφή του Ολυμπιακού σε ΕΠΟ και Σούπερ ΛίγκαΕγώ δεν νομίζω ότι ο Παναθηναϊκός είναι πιο ισχυρός από πέρυσι. Αυτό θα επρεπε να ηταν το πιο ευκολο πρωτάθλημα που θα έπερνε ο Ολυμπιακός. Έχουμε μεγάλης αξίας παίχτες και ο Παναθηναικός προσπαθεί με Κλειτον.Δεν ξεχάσανε οι παίχτες μας την μπάλα...Ξανατονίζω οτι με 2-3 αλλαγές ο Ολυμπιακός έστω και τώρα μπορεί!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Sample text

Sample Text

Ο Οφέλτης υπήρξε, σύμφωνα με την αρχαία ελληνική μυθολογία, γιος του βασιλιά της Νεμέας Λυκούργου, που βρήκε άτυχο θάνατο σε βρεφική μόλις ηλικία.